زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:35 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





به انجمن کنکور کارشناسی ارشد برق خوش آمدید!
تعداد بازدید 187
نویسنده پیام
sitecup1 آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 25 /7 /1396
اصول طراحی سایت فروشگاهی:

اصول طراحی سایت فروشگاهی
در سال ۱۹۹۳ زمانی که برای اولین بار زبان تحت وب html برای انتقال داده در سراسر دنیا معرفی شد ، فکر کردن به این که می توان این ابزار ها را تا آن جایی پیشرفت داد که بتوان یک فروشگاه اینترنتی را با آن راه اندازی کرد ، بسیار محال بود . طراحی سایت در دو دهه گذشته با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کرد و ابزار های جدیدی برای طراحی در اختیار طراحان وب گذاشته شده که در این زمان می توان یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کرد و مشتریان می توانند خیلی راحت محصولات خود را از زوایای مختلف ببینند و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به صورت الکترونیکی پرداخت و محصول را دریافت کنند .
طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر چالش ترین و بزرگ ترین پروژه های طراحی وب سایت است . که برای طراحی آن نیاز به یک تیم متخصص و کارشناس لازم است تا بتوانند مسائل مربوط به فروشگاه اینترنتی را تحلیل و پیاده سازی کنند . یکی از یزرگ ترین فروشگاه های بزرگ و موفق در دنیا سایت فروشگاهی آمازون است www.amazon.com در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس در ایالت متحده آمریکا تاسیس شد که در سال ۱۹۹۵ شرکت طراحی سایت با عنوان سایت فروشگاهی کتاب معرفی شد .و هم اکنون هر چیزی را می توان در سایت آمازون پیدا کرد که دارای تمامی امکانات یک فروشگاه کامل را دارد.
ابزارهای جدیدی که برای طراحی سایت فروشگاهی در اختیار طراحان وب سایت قرار دارد عبارتند از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، سیستم مدیریت محتوای پرستا شاپ که یک پرتال فروشگاه سازی با امکانات فراوان است و … این ابزار های جدید به طراح سایت کمک می کند که سایت فروشگاهی را سریع تر ، بهتر و امن تر طراحی کند . هر کدام از این ابزار ها دارای امکانات خاصی برای پیاده سازی دارند .
برای طراحی وب سایت فروشگاهی اصول و قواعدی وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد .اصول و قواعد طراحی سایت فروشگاهی۱-لایه گرافیکی وب سایت فروشگاهی باید کاربر پسند باشند تا به راحتی بتوانند وب سایت را مشاهده کنند.
۲-محصولات ارائه شده در وب سایت حتما دسته بندی شود تا کاربران به راحتی بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند .
۳-تصاویر محصولات کاملا واضح و مشخص باشد و همچنین از زوایای مختلف از محصولات عکس گرفته شود .
۴-مشخصات کامل محصول و همچنین محصولات مشابه این محصول در توضیحات محصول قرار گیرد .
۵-دارای سبد خرید برای کاربران باشد تا بتوانند چندین محصول را در یک بار خرید کردن سفارش دهند .
۶-وب سایت فروشگاهی حتما دارای گواهینامه SSL باشد . تا کاربران به راحتی داده های خود را ارسال کنند.
۷-وب سایت فروشگاهی باید دارای بخش پرداخت الکترونیکی باشد .
۸-برای مشتریانی که خریداری کرده ، فاکتور خرید صادر کنند.
۹-نحوه ارسال محصول به مشتری باید مشخص باشد
۱۰-وب سایت فروشگاهی باید دارای پشتیبانی ۲۴ساعته باشد تا در هر زمان بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشد .
نتیجه گیری :
در حال حاضر خرید کردن به روش الکترونیک بسیار گسترش و پیشرفت داشته و هر روز مشتریان بیشتری جذب این نوع خرید می شوند . تنها نتکه مهم در این جا این است که برای طراحی سایت فروشگاهی باید اصول و قواعدی که برای آن وجود دارد رعایت شود .
سایت پیشنهادی: خرید اینترنتی پوشاک مردانه

پنجشنبه 02 آذر 1396 - 18:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sara7879 آفلاین




ارسال‌ها : 99
عضویت: 6 /12 /1399

پاسخ : 1 RE اصول طراحی سایت فروشگاهی:

جمعه 06 فروردین 1400 - 10:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
samansasaani آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 7 /1 /1400

پاسخ : 2 RE طراحی سایت فروشگاهی
ممنون از اطلاعات مفید شما

شنبه 07 فروردین 1400 - 12:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
samansasaani آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 7 /1 /1400

پاسخ : 3 RE اصول طراحی سایت فروشگاهی:
برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر بر روی لینک طراحی وب سایت فروشگاهی کلیک کنید.

شنبه 07 فروردین 1400 - 12:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین




ارسال‌ها : 310
عضویت: 18 /4 /1397

پاسخ : 4 RE اصول طراحی سایت فروشگاهی:
اهنمای خرید قهوه

خرید قهوه این مطلب آشنایی شما با قهوه و نوشیدنی‌های آن و نحوه خرید قهوه تازه در سایت کافی استور و هر قهوه فروشی دیگری را آموزش می‌دهد( کاربرانی که با قهوه و ابزار آلات و … آشنایی کاملی دارند می‌توانند با نحوه خرید در سایت، در پایان این مطلب آشنا شوند) “برای درک بهتر این مطلب، کلمات نا آشنا را به رنگ زرشکی درآورده ایم که با کلیک بر روی آن ها به توضیحات کامل آن دسترسی پیدا می‌کنید”.

ابتدا باید بدانید چند نوع قهوه وجود دارد!
قهوه‌های فوری و نسکافه‌هاکپسول قهوهقهوه‌های بسته بندی شده که به صورت دان یا آسیاب شده‌اندقهوه‌های تازه یا فلهقهوه های فوری: قهوه های فوری و نسکافه ها که با ریختن آنها در آب داغ سریع تهیه می‌شوند! مانند نسکافه گلد و نسکافه های سه در یک و ….

کپسول قهوه:
کپسول قهوه، قهوه آسیاب شده آماده برای دستگاه است که داخل بسته بندی کپسول مانندی است که با جایگذاری در دستگاه درب آن توسط دستگاه باز شده و تهیه می شود. البته فراموش نکنید که برای خرید این کپسول باید ابزار تهیه شما از کپسول قهوه پشتیبانی کند. نمایندگی فروش قهوه

قهوه فرانسه
حالا شما می خواهید قهوه فرانسه نوش جان کنید. برای تهیه این قهوه باید:درجه رست قهوه ملایم باشداز درجه آسیاب درشت استفاده شودهم چنین باید از ابزار مخصوص تهیه آن که فرنچ پرس یا قهوه ساز است استفاده کنید که در این شرایط قهوه تان فرانسه نام می گیرد.

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی خوش کالا:

خرید قهوه ساز خانگی

قهوه‌ساز خانگی​
قهوه فوری
خرید هات چاکلت
فروشگاه قهوه
خرید بهترین قهوه
خرید قهوه
خرید قهوه اسپرسو
خرید قهوه روبوستا
خرید قهوه ترک
خرید قهوه فرانسه
قهوه روبوستا
قهوه ترک
قهوه اسپرسو
خرید قهوه فوری
خرید کپسول قهوه
قهوه تک خاستگاه
قهوه بدون کافئین
قهوه تک خاستگاه

سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 14:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین




ارسال‌ها : 203
عضویت: 16 /11 /1398

پاسخ : 5 RE کلینیک زیبایی سپادرم در اصفهان
کلینیک زیبایی سپادرم در اصفهان، به منظور ارائه خدمات درمانی- زیبایی در بالاترین سطح استاندارد بینالمللی، مجهز به پیشرفتهترین دستگاهها است. از سایر خدمات زیبایی این مجموعه میتوان به جوانسازی پوست،پاکسازی پوست،هایفو تراپی،میکرونیدلینگ،میکرودرم، بوتاکس چین و چروک و لیزر موهای زائد در اصفهان اشاره کرد . خدمات ارائه شده توسط تیم مجرب و متخصص کلینیک زیبایی سپادرم در اصفهان با کمک جدیدترین دستگاههای لیزر انجام میشود که از جمله آن ها عبارتند ازلیزر موهای زائد صورت و اندامها.

شنبه 08 خرداد 1400 - 14:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین




ارسال‌ها : 310
عضویت: 18 /4 /1397

پاسخ : 6 RE اصول طراحی سایت فروشگاهی:
طراحی سایت خدماتی

خدمات طراحی سایت و مزایای آن به عنوان اصلی مهم در دنیای کسب و کارهای سنتی و دیجیتالی تلقی میشود. امروزه کسب و کارها در بخش تولید، تجارت و یا خدماتی فعالیت دارند. کسب و کارهای خدماتی میتوانند ارائه دهنده خدماتی باشند که نتایج آنها به تولید یک کالا منجر نشود، لزومآ نتایج حاصل از همه کسب و کارهای خدماتی به تولید یک کالا یا محصول خدماتی منجر نمی شود بلکه منشا گرفته از ارزش کارهایی است که آنها به مشتریان خود می فروشند. در واقع خدمات طراحی سایت برای اینگونه کسب و کارها امکاناتات بسیاری در اختیار مشتریان و کاربرانشان قرار میدهند، که سرانجام موجب می شود کاربران سایت، متناسب با نیازهایشان به خرید یا استفاده از امکانات خدمات طراحی سایت بپردازند. برای رسیدن به نتایج موفق آمیز در همه زمینه های کسب و کارهای خدماتی نیاز به یک پلتفرمی برای به نمایش گذاشتن اخبار مرتبط با نوع کسب و کار به کاربران وجود دارد.

سایت خدماتی

در طراحی سایت خدماتی از گرافیک و قالب های تصویری متناسب با آن کسب و کار خدماتی استفاده می شود. بنابراین استفاده از طرح های گرافیکی از قبل انجام شده برای کسب و کارهای خدماتی گزینه مناسبی نیستند. در این زمینه استفاده از الگوها و قالب های مناسب در جذب مخاطب تاثیر گذار است. شرکت سه سوت وب در رابطه با پیاده سازی انواع سایت های خدماتی متناسب با نوع خدماتی که برای کاربرانشان ارائه می دهند، طراحی های متناسب و پویا را به نمایش می گذارد

شرکت طراحي سايت

شرکت طراحي سايت بهپردازان، در کنار ارائه‌ي خدمات طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت خبري، طراحي سايت ارگان‌هاي دولتي ، طراحي سايت علمي آموزشي ، طراحي سايت شرکت ساختماني و طراحي سايت شرکت توليدي و خدماتي....، مديريت صفحه‌هاي اينستاگرام اشخصاص حقيقي و حقوقي را نيز به عهده مي‌گيرد. براي اطلاعات بيش‌تر، مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي زير، با کارشناسان شرکت در ارتباط باشيد.

چهارشنبه 06 مرداد 1400 - 11:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین




ارسال‌ها : 203
عضویت: 16 /11 /1398

پاسخ : 7 RE کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا :
فروشگاه سرمه ارائه دهنده بهترین برندهای روز مراقبت صورت ، مراقبت چشم و ابرو، پاک کننده صورت، ماسک به شما مشترین محترم می باشد.
فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی بهداشتی سرمه با فراهم آوردن بستری مناسب ، شما در خرید محصولات آرایشی بهترین برندهای روز بهداشتی آرایشی کمک می نماید.
خرید لوازم آرایشی بهداشتی از سایت سرمه
فروشگاه اینترنتی سرمه با عرضه بهترین مارک های لوازم آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن اصل ،امکان خرید اینترنتی از مجموعه کاملی از کالاهای مورد نیاز یک بانوی شیک پوش و مشکل پسند ایرانی را فراهم آورده است. فروشگاه اینترنتی سرمه نمایندگی رسمی تمامی برندهای آرایشی و بهداشتی را داراست و شما در فروشگاه اینترنتی سرمه به آسانی به مجموعه کاملی از برندهای آرایشی و بهداشتی دسترسی خواهید داشت. با خرید آنلاین از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی سرمه با ارائه توضیحات کارشناسی شده و دقیق درباره ویژگی های هر کالا در وب سایت، مشاوره و راهنمای خرید، تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی سرمه ، این امکان فراهم آمده است به راحتی و با یک خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان کالای مورد نظر خود را تهیه کرده و به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایید و با استفاده از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی از زیبایی خود لذت ببرید.

خرید کرم شب

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

خرید ماسک صورت

خرید کرم ضدآفتاب

پنجشنبه 01 مهر 1400 - 19:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین




ارسال‌ها : 203
عضویت: 16 /11 /1398

پاسخ : 8 RE آموزش سگ ژرمن دوبله فارسی
آموزش و تربیت سگ
تربیت سگ یکی از کلیدی ترین مواردی است که قبل از تصمیم نگهداری این حیوان باید به آن اندیشید.

دوره های آنلاین تربیت سگ

اما قبل از هر چیز باید اصولی را که پایه و اساس یک تربیت صحیح هستند یادآورشویم بعد از تربیت مقدماتی می توان سگ را جهت اهداف خاص مانند شکار، مراقبت از گله، نگهبانی، جنگ، پلیس، سورتمه کشی، کار نجات افراد آسیب دیده یا گم شده، کشف جنایات و راهنمائی افراد نابینا تربیت کرد.

دوره های آنلاین تربیت سگ



تربیت سگ برای دستشویی


آموزش سگ توله

آموزش سگ ژرمن دوبله فارسی

آموزش سگ خانگی

آموزش سگ گرگی

آموزش سگ ژرمن از چند ماهگی

آموزش سگ شیتزو

فیلم آموزش سگ

بهترین زمان برای تربیت توله سگ


برای دستیابی به نتایج بهتر در امر تربیت سگ باید نکات زیر مورد توجه قرار گیرد:

- کار را ساده بگیرید و اعتماد به نفس داشته باشید.



- فرامین ( دستورات ) به سگ ها باید کوتاه باشد نه به صورت جمله.



- در قبال کار شایسته سگ بلافاصله حیوان را تشویق کنید.



- صبر و حوصله را از دست ندهید.



- به ندرت اقدام به تنبیه سگ کنید.



- سعی کنید که حیوان با تمام افراد خانواده مانوس شود.

دوره های آنلاین تربیت سگ

پکیج کامل تربیت سگ

فیلم تربیت سگ به زبان فارسی

تربیت سگ خانگی برای دستشویی

تربیت سگ پیکینیز

تربیت سگ ژرمن

سن تربیت سگ

کتاب تربیت سگ

تربیت سگ برای دستشویی



ابزارهای تربیت سگ:

برای تربیت سگ ها ابزارهای زیادی وجود دارد. برای آموزشهای فرمانبرداری، یک قلاده همراه تسمه یا زنجیر کوتاه دستی کفایت می کند. برای آموزشهای دیگر ممکن است ابزارهای دیگر لازم شوند.



انواع قلاده آموزشی یا قلاده تربیت سگ:

یکی از پراستفاده ترین ابزارهای تربیت سگ می‌باشد. مدلهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد ولی به طور کلی می‌توان آنها را به اقسام زیر تقسیم نمود:
پکیج کامل تربیت سگ

متخصص تربیت سگ

سایت تخصصی تربیت سگ

قلاده شوک: این قلاده به صورت زنجیر و یا قلاده ای است که با کشیدن تسمه تنگ می شود. با فشار یک ضرب به سگ، نبایدها را مشخص می‌کنیم. این قلاده بسیار ارزان و به راحتی قابل استفاده می‌باشد و برای تربیت سگ به شما بسیار کمک می کند.
پکیج کامل تربیت سگ

سایت تخصصی تربیت سگ

قلاده خاردار: در واقع همان قلاده شوک با خارهایی رو به داخل است که به گردن سگ فشار می آورد، این قلاده خطرناک است و حتما مربی باید استفاده کند. این قلاده از قلاده شوک گرانتر است.
پکیج کامل تربیت سگ

سایت تخصصی تربیت سگ

قلاده الکتریکی از راه دور: از راه دور کنترل می شود، در بعضی از مدلها، قابلیت کنترل ولتاژ شوک، همراه با لرزش را نیز دارا می‌باشند و قیمتی خیلی بیشتری دارند.


سایت تخصصی تربیت سگ


فیلم تربیت سگ به زبان فارسی

فیلم تربیت سگ هاسکی به زبان فارسی

فیلم تربیت سگ ژرمن

پکیج کامل تربیت سگ

فیلم آموزش توله سگ

آموزش سگ ژرمن دوبله فارسی

آموزش تربیت سگ

تربیت سگ ژرمن برای دستشویی

دوشنبه 24 آبان 1400 - 11:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین




ارسال‌ها : 203
عضویت: 16 /11 /1398

پاسخ : 9 RE خرید تشویقی سگ
سگ‌ها عاشق تشویقی هستن و همیشه دادن انواع تشویقی به سگ باعث خوشحال شدنش می‌شه. البته تشویقی سگ کاربردهای زیادی داره و در زمینه آموزش و تربیت کردن، تمیز کردن دندان‌ها و سلامت دهان و لثه‌ها، تامین ویتامین‌های لازم و … هم نقش مهمی داره.

خرید تشویقی سگ



بنابراین به عنوان صاحب سگ، خرید خوراکی تشویقی سگ بازیگوشتون یکی از مهم‌ترین کارهاییه که می‌تونید براش انجام بدید تا پیوند عاطفی بین شما و سگتون هم محکم‌تر و بهتر بشه.


خرید تشویقی سگ

اما تشویقی سگ اصلا چیه و چه انواعی از تشویقی در بازار وجود داره؟ از بین این همه تشویقی کدوم برای سگمون مناسب‌تره و کاربرد بیشتری براش داره؟

در ادامه در مورد انواع تشویقی سگ ، کاربرد اونا و همینطور نحوه خرید آنلاین تشویقی از سایت دیجی کالا با شما صحبت می‌کنیم. با ما در سایت تخصصی تربیت سگ همراه باشید.

تشویقی سگ چیه و چه کاربردی داره؟

خرید تشویقی سگ


تشویقی یا تریت (Treat) وعده‌های کوچک غذاییه که به صورت میان وعده و اسنک به سگ داده می‌شه و کاربردهای زیادی می‌تونه داشته باشه. برخی از مهم‌ترین کاربردهای تشویقی سگ عبارتند از:



خرید تشویقی سگ ژرمن

غذای تشویقی سگ خانگی

ساخت تشویقی سگ

غذای تشویقی سگ هاسکی

استخوان تشویقی سگ

بهترین تشویقی برای سگ

قیمت غذای تشویقی سگ ژرمن


خوشحال کردن سگ
تشویق سگ پس از انجام یک کار خوب
تربیت و آموزش دادن به سگ
تامین ویتامین‌های مورد نیاز
کمک به سلامت دندان‌ها
کمک به حفظ سلامت پوست و مو

خرید تشویقی سگ


به طور کلی تشویقی سن و سال خاصی نداره؛ البته تشویقی‌های جویدنی بیشتر به عنوان تشویقی مخصوص توله سگ در سنین دندان درآوردن استفاده میشه و تشویقی‌هایی که حاوی ویتامین‌های خاصی هستن برای بعضی سگ ها کاربرد بیشتری داره.


غذای تشویقی سگ خانگی

غذای تشویقی سگ هاسکی

قیمت تشویقی سگ

غذای تشویقی سگ چیست

ساخت تشویقی سگ

خرید تشویقی سگ

بیسکویت تشویقی سگ

دوشنبه 24 آبان 1400 - 11:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین




ارسال‌ها : 203
عضویت: 16 /11 /1398

پاسخ : 10 RE نمایندگی سیسکو
به‌طور خلاصه میشه کیستون ( Keystone ) رو واسطه‌ی ارتباط تجهیزات با همدیگه معرفی کرد. اگه بخوایم بحث رو در حوزه‌ی شبکه ادامه بدیم، باید سوالمون رو به‌صورت « کیستون شبکه چیست ؟» مطرح کنیم. کیستون شبکه هم نقشی مشابه در شبکه داره و به اتصال تجهیزات شبکه به همدیگه کمک می‌کنه. ساختار کلی اکثر کیستون های شبکه به این صورته که در سمت ورودی اون‌ها، کابل شبکه و در قسمت خروجی این قطعات، پورت لن یا RJ-45 مشاهده میشه. کیستون شبکه علاوه بر اتصال تجهیزات به همدیگه، میتونه ارتباط بین دو نقطه از شبکه رو از طریق کابل تسهیل کنه.

کیستون شبکه چیست

این نوع از کیستون که در حال حاضر ازش استفاده می‌کنیم، در سال 1995 و توسط ICC طراحی شده. اما شروع به‌کارگیری از کیستون به سال 1979 برمی‌گرده؛ یعنی زمانی که برند AMP برای کابل‌کشی تلفن سراغ این قطعه رفت. اگه فورا این سوال به ذهنتون خطور کرده که « کیستون تلفن چیست ؟» باید خدمتتون عرض کنیم که ساختار کلی این قطعه شبیه کیستون شبکه است، اما در جایی دیگه و برای اتصال تجهیزاتی متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیره. به‌احتمال زیاد با کیستون تلفن از نزدیک آشنایی دارید؛ پورت RJ-11 که امکان اتصال دستگاه تلفن به پریز رو براتون فراهم می‌کنه، نوعی کیستون تلفن هست.

انواع کیستون شبکه


کیستون رو بر اساس معیارهای مختلف مثل نوع جک یا محل نصب به انواع گوناگون تقسیم می‌کنن. در یک نگاه کلی، هر رابطی که از یک طرف به کابل و از سوی دیگه به یک پورت مادگی وصل باشه، میشه در دسته‌ی کیستون ها قرار داد؛ بنابراین تنوع این تجهیزات بسیار بالاست و شناخت اون‌ها ضرورت زیادی داره. در ادامه مهم‌ترین دسته بندی های کیستون رو با هم مرور می‌کنیم.

کیستون شبکه چیست




اگر بخواهیم یک تعریف دقیق و کتابی در پاسخ به این سوال که “کیستون شبکه چیست!؟” میتوانیم بگوییم، به یک سوکت مادگی که برای ورود کابل شبکه و اتصال کابل وارد شده با سایر قسمت ها و همینطور برقراری ارتباط، در پسیو شبکه مورد استفاده قرار می گیرد، کیستون گفته میشود. با کمی تامل در این تعریف متوجه خواهید شد که کیستون شبکه چیست و قطعا هر کسی که سر و کار کوچکی با شبکه های کامپیوتری داشته باشد و سری به این شبکه ها کشیده باشد در اولین مرحله یکی از این کیستون ها را مشاهده نموده است.




نمایندگی سیسکو

نمایندگی سیسکو در تهران

مدیا کانورتور

مدیا کانورتور چیست


پیگیتل

پیگیتل چیست


اما شاید تفاوتی که کیستون ها دارند، و همینطور موارد مختلفی که از آن ها استفاده می شود، باعث شود که شما اشتباهاتی را در ذهن خود متصور شوید. در اینجا باید بگوییم که کیستون یک قطعه عجیب و غریب که فقط یک مدل از آن وجود داشته باشد نیست. کیستون قطعه ای است که در انواع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در تامین اتصالات شبکه و همینطور برقراری یک ارتباط پایدار و بدون نویز، قطعه ای بسیار کاربردی است.

نمایندگی سیسکو

نمایندگی سیسکو در تهران

مدیا کانورتور

مدیا کانورتور چیست


پیگیتل

پیگیتل چیست

دوشنبه 24 آبان 1400 - 12:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | اصول طراحی سایت فروشگاهی: | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS