زمان جاری : دوشنبه 04 مرداد 1400 - 12:05 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





به انجمن کنکور کارشناسی ارشد برق خوش آمدید!
تعداد بازدید 5
نویسنده پیام
samanmaleki آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 15 /11 /1399
محل زندگی: تهران
سن: 36
ویژگی‌های موثر بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی
شاید با خودتان فکر کنید که سایت فروشگاهی به دلیل اینکه تعداد محصولات زیادی در آن قرار می‌گیرد، پس قیمت طراحی آن در مقایسه یا قیمت طراحی یک سایت شرکتی بسیار بیشتر است. واقعیت این است این مورد، تنها یکی از ده‌ها مورد موثر بر تعرفه طراحی سایت است.
انتظاری که شما از نوع بازدیدکنندگان سایت خود دارید، بسیار اهمیت دارد. اگر بدانید که بازدیدکنندگان شما سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کار هستند، در برخی موارد، طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری برای آن سایت تخصصی‌تر و گران‌تر خواهد شد. از طرفی مدت زمانی که شما به عنوان مشتری برای تحویل سایت در نظر گرفته‌اید، می‌تواند تعرفه طراحی سایت را به طور کلی تغییر دهد. در کنار همه‌ی این موارد باید اشاره کنیم که اگر برای سایت فروشگاهی خود، طراحی اختصاصی آن برای شما در اولویت قرار دارد. باید بگوییم که طراحی اختصاصی یک سایت بسیار هزینه‌بر است. در ادامه به تمام ویژگی‌های تاثیر گذار بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی را نام خواهیم برد.

طراحی اختصاصی صفحات
طراحی اختصاصی صفحات بسیار زمان‌براست. در حالیکه طراحی هر صفحه با قالب آماده سریع‌تر انجام می‌شود. به همین دلیل، طراحی اختصاصی یک صفحه، در مقایسه با طراحی همان صفحه، با قالب‌های آماده، گرانتر است.

حالت موبایل
این روزها خرید محصول یا خدمات از طریق موبایل، یک روش مرسوم، برای تمام افراد است. بنابراین نسخه‌ی موبایل یک فروشگاه اینترنتی، باید طوری طراحی شود، که بتوان به راحتی دکمه‌‌ها و گزینه‌های داخل سایت را انتخاب کرد. ولی باید بدانید که طراحی این بخش، به کدنویسی پیشرفته نیاز دارد، که نرخ طراحی یک سایت را افزایش خواهد داد.

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری
رابط کاربری بخشی از سایت است که موجب ارتباط مشتری با امکانات سایت می‌شود. این بخش می‌تواند با ابزارهای ساده طراحی شود یا به صورت حرفه‌ای کدنویسی شود. این دو عامل می‌تواند هزینه‌ی طراحی آن را کم یا زیاد کند.
از طرفی تجربه‌ ی کاربری، ایجاد حسی مثبت، پس از ورود به سایت و کار کردن با ابزارهای آن را به کاربر انتقال می دهد. طراحی این بخش، می‌تواند بسیار وقت گیر باشد و به دلیل زمانبر بودن، موجب افزایش تعرفه‌ی طراحی وب سایت‌ها شود.

امکانات ویژه
آنچه که سایت فروشگاهی شما را از بقیه متمایز می‌کند، امکانات ویژه‌ای است که برای آن در نظر گرفته‌اید. به عنوان مثال، طراحی بخش محصولات پیشنهادی، اضافه کردن بخش Special offer در صفحات سایت، طراحی بخش فروش کالاهای مرجوعی، طراحی بخش فروش ترندهای سال و لیست علاقه‌مندی‌ها، طراحی بخش محصولات پیشنهادی با توجه به محصول خریداری شده و ده‌ها ویژگی دیگر می‌تواند به عنوان امکانات خاص یک سایت فروشگاهی در نظر گرفته شود. هر کدام از این بخش‌ها مدت زمان طراحی سایت در شرکت ویکی دمی و در نتیجه تعرفه‌ی طراحی آن را زیاد می‌کند.

امکانات ویژه‌ی جستجو
برای یک سایت فروشگاهی، پیدا کردن آسان و سریع یک محصول، در میان انبوهی از محصولات، یک ویژگی مهم است. در برخی از سایت‌ها، امکاناتی که برای جستجو در نظر گرفته میشوند، بسیار ساده هستند. ولی در برخی دیگر، با استفاده از کد نویسی پیشرفته، امکان فیلترگذاری‌های مختلف، برای یافتن محصول، وجود دارد.

هزینه‌ی کدنویسی این بخش با توجه به سفارش مشتری، می‌تواند بسیار متغییر باشد. ویکی دمی با تعرفه‌ منطقی و با استفاده از یک تیم متخصص، به خوبی از پس این کار بر می‌آید.

طراحی هوشمندانه‌ی صفحه نتایج جستجو
شاید طراحی این بخش در ظاهر بسیار ساده به نظر بیاید، اما باید بگوییم طراحی اشتباه این بخش می‌تواند موجب شود که کاربر سایت را ترک کند. ما این بخش را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که وقتی یک کاربر نام کالا را در کادر جستجو تایپ می‌کند، کالاهای مرتبط در صفحه نتایج جستجو به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند؛ به این معنی که تمام کالاها

با نام کامل، قیمت، میزان تخفیف و رتبه‌بندی مشتری در صفحه نتایج جستجو در سلول‌هایی جداگانه قرار گیرند.

از دیگر امکاناتی که ما برای نمایش بهتر محصول در صفحه نتایج جستجو استفاده می‌کنیم، قابلیت نمایش نمای نزدیک محصول با قرار گرفتن موس روی تصویر محصول است. این مورد، جزو امکانات اضافه در طراحی سایت فروشگاهی است. بنابراین هزینه‌ی طراحی سایت را به راحتی افزایش می‌دهد.

فیلترینگ پیشرفته‌ی محصولات
یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های طراحی یک سایت فروشگاهی که می‌تواند نقشی تعیین کننده در هزینه‌ی آماده‌سازی آن داشته باشد، اختصاص سیستم فیلترینگ پیشرفته برای آن است. فرض کنید شما به دنبال یک لباس با رنگ آبی هستید. ما کادر جستجو را طوری طراحی می‌کنیم که وقتی کلمه‌ی آبی را در کادر جستجوی سایت تایپ می‌کنید، نتایجی متناسب با نیاز شما نمایش داه شود. فرض کنید شما کاربری جدید در سایت هستید، وقتی برای اولین بار این کلمه را در کادر جستجو می‌زنید، تمام کالاهای آبی رنگ را برای شما نمایش خواهند داد. در عوض اگر کاربری باشید که قبلا در سایت کالایی را جستجو کرده‌اید، متناسب با جستجوی قبلی و سلایق شما کالاهایی را در لیست جستجو به شما نمایش خواهد داد.

ما این بخش را هوشمندانه‌تر نیز می‌توانیم طراحی کنیم. به عنوان مثال اگر شما به عنوان مشتری وارد سایت شده باشید یا به عنوان یک خریدار عمده یک کالا را جستجو کنید، کالاهای موجود در صفحه نتایج جستجو متفاوت خواهد بود. برای هر فرد با توجه به نیاز افراد نتایجی مناسب نمایش داده خواهد شد.

این امکانات بسیار کاربردی هستند، اما همین ویژگی‌ها قیمت طراحی یک وب سایت به راحتی افزایش خواهند داد.

تعداد صفحات سایت
یکی از مهمترین بخش‌هایی که تاثیری مستقیم بر تعرفه‌ی طراحی سایت دارد، تعداد صفحاتی است که یک سایت نیاز دارد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید محصولات متنوعی را به فروش برسانید، در مقایسه با زمانی که بر فروش یک سری محصولات خاص متمرکز هستید، بودجه‌ی بیشتری را باید در نظر بگیرید. زیرا محصولات باید در زیرمجموعه‌های مختلفی دسته‌بندی شوند و هر بخش متناسب با نیاز خود باید تجربه‌ی کاربری (UX) و رابط کاربری (UI)متفاوتی برای آن طراحی شود.

افزایش ترافیک ورودی سایت (سئو سایت)
یکی از مسائل حیاتی که به عنوان بخشی از طراحی سایت به حساب می‌آید، سئو سایت است. یک سایت فروشگاهی فروش نخواهد داشت، مگر اینکه طراحی بخش‌های مختلف آن سئو پسند باشد و از طرفی رتبه‌ی خوبی در گوگل دریافت کند. طراحی سئو پسند سایت فروشگاهی کاری پر هزینه و زمان‌بر است. این مورد به تنهایی بخش زیادی از هزینه طراحی وب سایت فروش اینترنتی را افزایش خواهد داد.

اتصال انبار کالا به فروشگاه اینترنتی
طراحی و راه‌اندازی یک وب سایت مناسب تنها نیمی از مسیر موفقیت برای فروش عالی محصولات است. در واقع تعهد به مشتری برای تحویل به موقع کالا، حفظ کیفیت محصول، ارائه‌ی خدمات پس از فروش و اطلاع رسانی از وضعیت موجودی آن بخش دیگری از مسیر موفقیت است.

برای رسیدن به این هدف، طراحی بخشی از سایت که بتواند انبار فیزیکی را به فروشگاه اینترنتی متصل کند، بسیار ضروری است. هر چند که این بخش به عنوان یک امکان اضافه برای سایت در نظر گرفته می‌شود، اما ما به تمام مشتریان خود توصیه می‌کنیم که این بخش را به سایت اضافه کنند. بعد از اتصال انبار کالا به سایت فروشگاه اینترنتی، مشتریان سایت شما و تامین کنندگان کالا می‌توانند از میزان موجودی هر کالا با خبر شوند. علاوه بر این، ارسال کنندگان کالا می‌توانند فروشگاه‌هایی با موجودی کافی را برای ارسال کالا انتخاب کنند. همچنین سیستم گرفتن فاکتور از لیست موجودی کالا در مقاطع مختلف با راه‌اندازی این بخش امکان‌پذیر است.

هرچند که این بخش، برآورد هزینه‌ی طراحی سایت را بسیار افزایش می‌دهد، اما برای مشتریان ما که به دنبال گسترش امکانات سایت فروشگاهی خود هستند بسیار کاربردی است.

امضای کاربر : طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت وردپرس
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 16:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | ویژگی‌های موثر بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS